CERTIFICĂRI

ISO: CERTIFICAT 187C/28.02.2023

SC EUROTECH SRL are implementat și menținut un sistem de management al calității, conform cerințelor documentelor de referință SR EN ISO 9001:2015 pentru activitățile:

  • Repararea mașinilor – cod CAEN 3312;
  • Repararea echipamentelor electrice – cod CAEN 3314;
  • Repararea și întreținerea altor echipamente de transport n.c.a. – cod CAEN 3317;
  • Repararea altor echipamente – cod CAEN 3319;
  • Instalarea mașinilor și echipamentelor industriale – cod CAEN 3320;
  • Comerț cu ridicata al mașinilor-unelte – cod CAEN 4662;
  • Comert curidicata al masinilor pentru industria miniera si constructii cod CAEN 4663;
  • Comert cu amanuntul al echipamentelor pentru telecomunicatii in magazine specializate cod CAEN 4742;

AUTORIZAȚIE de comercializare a DETECTOARELOR DE METALE

SC EUROTECH SRL deține autorizație de comercializare a detectoarelor de metale nr. 163050 din 15.03.2012 și vă informează că aveți obligația respectării Legislației cu privire la utilizarea detectoarelor de metale pe teritoriul României:

  • LEGEA nr. 182 din 25 octombrie 2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil;
  • ORDONANȚA nr. 43 din 30 ianuarie 2000 privind protecția patrimoniului arheologic și declararea unor situri arheologice ca zone de interes național; siturile arheologice sunt afișate la Repertoriul Arheologic Național aici;
  • ORDIN nr. 251 din 31 mai 2004 pentru aprobarea Normelor tehnice privind deținerea și comercializarea detectoarelor de metale;
  • COD CIVIL Art. 946 Drepturile asupra tezaurului găsit;
  • LEGEA nr. 5 din 6 martie 2000 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului național – zone protejate.

Respectați procedura și etapele de obținere a autorizației de deținere, pentru a folosi în mod legal detectorul. Conform legislației în vigoare orice persoană fizică sau juridică poate deține un detector de metale cu condiția obținerii AUTORIZAȚIEI.

BOSCH SYSTEM SPECIALIST (BSS)

EUROTECH este distribuitorul dumneavoastră autorizat, înalt calificat Bosch, specializat în distribuția de scule electrice și accesorii Bosch.
BOSCH și EUROTECH (prin calificarea Bosch System Specialists) colaborează foarte strâns pentru ca, pe lângă produsele de calitate de la Bosch, dumneavoastră să aveți și un partener de afaceri performant.
EUROTECH (Bosch System Specialists) vă oferă printre altele următoarele servicii suplimentare și avantaje:

  • Vânzători competenți, instruiți deosebit de intensiv pentru toate produsele comercializate în Bosch System Specialist;
  • Prezentare modernă a mărfurilor pentru găsirea rapidă a produselor căutate;
  • Sortiment imens de scule electrice Bosch și accesorii de calitate Bosch, grupate ordonat, la un loc;
  • Sortiment mare de produse Bosch disponibile permanent în stoc – livrabile imediat;
  • Toate produsele noi Bosch le găsiți mai întâi la Bosch System Specialists;
  • Shop în shop Bosch: în magazinul EUROTECH (Bosch System Specialist) găsiți, aranjate ordonat la un loc, separate pe o podea albastră, toate produsele Bosch. Forma modernă de prezentare a mărfurilor vă ajută să găsiți rapid produsele Bosch dorite.

BOSCH SERVICE PARTENER

La Bosch calitatea și service-ul stau pe primul loc. De aceea, Bosch produce scule electrice cu o durată mare de viață pentru cele mai diverse aplicații.
Chiar și asa, ocazional, veți avea nevoie de service. Din acest motiv, Bosch și EUROTECH, prin rețeaua Bosch Service Partener vă oferă acum un service garantat.
Vă garantăm că sculele electrice Bosch vor fi reparate profesional și în cel mai scurt timp posibil.
Pașii pe care îi parcurge o sculă electrică adusă la reparat sunt:

  • Recepția sculei și constatarea defectului în cel mai scurt timp posibil;
  • Comunicarea rezultatului constatării și a unui preț estimativ al reparației;
  • Primirea acceptului clientului (În cazul în care clientul nu își dă acceptul pentru reparație, la ridicarea sculei din service se plătește numai contravaloarea manoperei de constatare);
  • Reparația propriu-zisă;
  • Anunțarea clientului că poate ridica scula reparată; anunțarea prețului final al reparației;
  • Predarea sculei și plata contravalorii reparației.

Termenul de garanție curge din momentul preluării sculei, în condițiile prevăzute.

CONTACTEAZĂ-NE

Prin intermediul email-ului, telefonic, la noi în magazin sau oricum îți este la îndemână, suntem mereu pregătiți să îți oferim cele mai bune soluții pentru provocările din gospodărie sau de pe șantier.