ACHIZIȚII SICAP

Achiziționează prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice

Sistemul SICAP avantajează o economie considerabilă de resurse umane, materiale, de timp și vine în ajutorul întreprinderilor care sunt obligate să realizeze 40% din totalul achizițiilor dintr-un an prin mijloace electronice.
Eurotech este înscris pe această platformă electronică și punem la dispoziția autorităților contractante toate utilajele pe care le comercializăm în regim de vânzare normală.
Dacă iți dorești să colaborezi cu noi, iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

Etapele achiziției

  1. Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi prin SICAP.
  2. Contactează-ne la adresa de e-mail: edi.cantemir@eurotech-iasi.ro sau la numărul de telefon 0744 203 740.
  3. Trimite prin email produsele pe care dorești să le comenzi, precum și indicații legate de plată și livrarea acestora, iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
  4. Produsele se vor încărca în SICAP, urmărindu-se apoi cursul normal al unei achiziții directe.

Oferta noastră

Poți achiziționa prin sistemul SICAP orice produs aflat la vânzare pe site-ul Eurotech. De la utilaje pentru agricultură, la scule și echipamente necesare în construcții și chiar în cazul proiectelor industriale, îți oferim o gamă variată de produse de cea mai bună calitate, la un preț excelent.

CONTACTEAZĂ-NE

Prin intermediul email-ului, telefonic, la noi in magazin sau oricum îți este la îndemână, suntem mereu pregătiți să îți oferim cele mai bune soluții pentru provocările din gospodărie sau de pe șantier.