Ești o persoană organizată, comunicativă și orientată către clienți? Ai abilități de coordonare și îți place să faci parte dintr-o echipă dinamică? Dacă răspunsul este „Da”, avem o oportunitate perfectă pentru tine!
Căutăm un recepționer service care să fie prima linie de contact pentru clienții noștri, să gestioneze eficient solicitările și să contribuie activ la buna desfășurare a activității service-ului nostru.
Cerințe:
- Cunoştinţe minime de utilizare a computerului şi a programelor de birou;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii și colegii;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid şi dinamic;
- Atenţie la detalii şi abilităţi de organizare;
- Studiile tehnice reprezintă un avantaj.
Responsabilităţi:
- Recepționează sculele și utilajele de la client și întocmește documentele de recepție;
- Realizează comenzile de piese de schimb la furnizori;
- Pregătește coletele pentru echipamentele care urmează a fi trimise clienților/furnizorilor;
- Întocmește facturile către clienții finali și le încasează;
- Ține evidența echipamentelor aduse pentru reparații, informează clientul despre situația echipamentului după înmânarea devizului de către tehnician;
- Transmite clienţilor informaţii despre stadiul reparaţiilor.
Beneficii:
- Salariu fix integral pe cartea de muncă;
- Sâmbătă și Duminică zile libere;
- Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei și de a-ți dezvolta cariera;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a învăța de la profesioniști cu experiență;
- Stabilitate pe termen lung (avem peste 25 ani de activitate, 28 de angajați și suntem în plină dezvoltare).
Aşteptăm cu nerăbdare să vă alăturaţi echipei noastre!
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail marketing@eurotech-iasi.ro