Suntem în căutarea unui Recepţioner service scule şi utilaje pentru a se alătura echipei noastre.
Responsabilităţi:
- Recepționează sculele și utilajele de la client și întocmește documentele de recepție;
- Întocmește deconturile de garanții;
- Realizează comenzile de piese de schimb la furnizori;
- Pregătește coletele pentru echipamentele care urmează a fi trimise clienților/furnizorilor;
- Întocmește facturile către clienții finali și le încasează;
- Ține evidența echipamentelor aduse pentru reparații, informează clientul despre situația echipamentului după înmânarea devizului de către tehnician;
- Transmite clienţilor informaţii despre stadiul reparaţiilor.
Cerințe:
- Experienţă anterioară într-un rol similar;
- Cunoştinţe minime de utilizare a computerului şi a programelor de birou;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii și colegii;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid şi dinamic;
- Atenţie la detalii şi abilităţi de organizare.
Beneficii:
- Salariul + bonusuri: integral pe cartea de muncă;
- Mediu de lucru plăcut și echipamente de lucru moderne și performante;
- Venituri în funcție de realizări + bonuri de masă;
- Prime de Sărbători;
- Sâmbătă și Duminică zile libere;
- Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei și de a-ți dezvolta cariera;
- Programe de instruire (teoretice și practice) la locul de muncă;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a învăța de la profesioniști cu experiență;
- Stabilitate pe termen lung (avem peste 24 ani de activitate, 28 de angajați și suntem în plină dezvoltare).
Dacă sunteţi o persoană organizată, cu abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi cu experienţă anterioară într-un rol similar, vă încurajăm să aplicaţi pentru acest post. Aşteptăm cu nerăbdare să vă alăturaţi echipei noastre!
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail adrian.conjocaru@eurotech-iasi.ro