Îti dorești un job serios într-o companie cu oameni serioși? Ți-ar plăcea să înveți de la specialiștii noștri și să ai o carieră așa cum ți-o dorești? Vino în Echipa Eurotech!
Candidatul Ideal
Cerințe de bază:
- Cunoștințe teoretice și practice de mecanică și electricitate;
- Serios, organizat, cu simțul răspunderii, interesat de un job pe termen lung;
- Cu simț tehnic, cunoștiințe comerciale, bun negociator, ambițios și perseverent;
- Abilități de comunicare și relaționare interumană, capacitatea de a se integra și a lucra într-o echipă;
- Atitudine pozitivă, deschisă;
- Dorință reală de dezvoltare personală și profesională.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Primește mărfurile în gestiunea magazinului, le recepționează și le expune la vânzare;
- Consiliază clienții în legătură cu produsele comercializate;
- Prezintă clienților produsele și serviciile din portofoliu (vânzări, închirieri și reparații scule, utilaje, accesorii și consumabile pentru construcții, instalații, industrie);
- Întocmește actele necesare vânzării produselor (factură, bon fiscal, certificat de garanție);
- Încasează contravaloarea produselor vândute.
Beneficii:
- Venituri în funcție de realizări + bonuri de masă;
- Salariul + bonusuri: integral pe cartea de muncă;
- Prime de Sărbători;
- Sâmbătă și Duminică zile libere;
- Posibilități de creștere: – salariale (salariul crește pe măsura experienței acumulate și a performanțelor realizate);
- Poziție în companie (salariatul poate avansa pe altă funcție pe măsura pregătirii / dezvoltării abilităților lui);
- Programe de instruire (teoretice și practice) la locul de muncă;
- Posibilitatea dezvoltării unei cariere în cadrul companiei (mai bine de jumătate din colectiv are o vechime de peste 11 ani în companie);
- Stabilitate pe termen lung (avem peste 24 ani de activitate, 28 de angajați și suntem în plină dezvoltare).
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail marketing@eurotech-iasi.ro