SPECIALIST OFERTARE

Îti dorești un job serios într-o companie cu oameni serioși?  Ți-ar plăcea să înveți de la specialiștii noștri și să ai o carieră așa cum ți-o dorești? Vino în Echipa Eurotech!

Candidatul Ideal

Cerințe de bază:

  •  fie capabil  lucreze în echipă pe obiective și proiecte ce necesită atențieacuratețe și respectarea termenelor;
  •  aibă bune abilități de comunicare verbalănonverbală și în scris, precum și atitudine pozitivă / pro-client;
  •  fie o persoană atentă la detalii, punctualăorganizatăși ambițioasăorientată spre rezultate;
  •  aibă abilitatea de research / browsing web, precum și cunoștințe de MS Office (cele peste medie pot constitui un avantaj);
  •  aibă abilitatea de a lucra multitasking și sub presiune (avantaje importante);
  • Cunoașterea sistemului SICAP poate constitui un avantaj important.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Întocmește ofertele tehnico-comerciale către cliențiîn baza informațiilor necesare primite de la agenții de vânzări;
  • Colaborează cu furnizorii companiei: întocmește / urmărește comenzile către aceștiacentralizează informațiile în vederea întocmirii ofertelor către clienți;
  • Se perfecționează continuu individual și în cadrul sesiunilor de instruire tehnice și comerciale;
  • Asigură comunicarea fluentă cu agenții de vânzări și celelalte departamente;
  • Participă la sesiunile de instruire organizate intern sau de către furnizori;

Beneficii:

  • Pachet salarial format din salariu fix, tichete de masă și bonusuri în funcție de realizarea obiectivelor de performanță
  • Prime de Sărbători;
  • Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională reală în cadrul unei echipe dinamice și competitive de jumătate din colectiv are o vechime de peste 11 ani în companie);
  • Stabilitate pe termen lung (avem peste 24 ani de activitate, 28 de angajați și suntem în plină dezvoltare).
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail marketing@eurotech-iasi.ro 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *