Îti dorești un job serios într-o companie cu oameni serioși? Ți-ar plăcea să înveți de la specialiștii noștri și să ai o carieră așa cum ți-o dorești? Vino în Echipa Eurotech!
Candidatul Ideal
Cerințe de bază:
- Să fie capabil să lucreze în echipă pe obiective și proiecte ce necesită atenție, acuratețe și respectarea termenelor;
- Să aibă bune abilități de comunicare verbală, nonverbală și în scris, precum și atitudine pozitivă / pro-client;
- Să fie o persoană atentă la detalii, punctuală, organizată, și ambițioasă, orientată spre rezultate;
- Să aibă abilitatea de research / browsing web, precum și cunoștințe de MS Office (cele peste medie pot constitui un avantaj);
- Să aibă abilitatea de a lucra multitasking și sub presiune (avantaje importante);
- Cunoașterea sistemului SICAP poate constitui un avantaj important.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Întocmește ofertele tehnico-comerciale către clienți, în baza informațiilor necesare primite de la agenții de vânzări;
- Colaborează cu furnizorii companiei: întocmește / urmărește comenzile către aceștia, centralizează informațiile în vederea întocmirii ofertelor către clienți;
- Se perfecționează continuu individual și în cadrul sesiunilor de instruire tehnice și comerciale;
- Asigură comunicarea fluentă cu agenții de vânzări și celelalte departamente;
- Participă la sesiunile de instruire organizate intern sau de către furnizori;
Beneficii:
- Pachet salarial format din salariu fix, tichete de masă și bonusuri în funcție de realizarea obiectivelor de performanță
- Prime de Sărbători;
- Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională reală în cadrul unei echipe dinamice și competitive de jumătate din colectiv are o vechime de peste 11 ani în companie);
- Stabilitate pe termen lung (avem peste 24 ani de activitate, 28 de angajați și suntem în plină dezvoltare).