Intrebari frecvente

Cum comand produsele de pe site?

Pentru a comanda, selectează produsele dorite, adaugă-le în coș și completează informațiile solicitate la finalizarea comenzii. Poți comanda și telefonic apelând numărul afișat pe site.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru, dai click pe icon-ul 2 cel in forma de om si „CREAZA CONT”, completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si iti alegi o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „TRIMITE” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

  • poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
  • poti primi informatii personalizate in functie de preferintele tale si de istoricul cumparaturilor de pe eurotech-iasi.ro/magazinonline;
  • esti invitat la evenimentele off-line organizate de eurotech-iasi.ro/magazinonline.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum se livreaza produsul?

Livrarea produselor achizitionate de pe eurotech-iasi.ro/magazinonline/, suporta o taxa de livrare de minim 25 lei, taxa ce poate varia in functie de adresa de livrare comunicata de catre client si de greutatea coletului.

Livrare in aceeasi zi (doar in localitatea Iasi +10 km)    

Daca inregistrezi comanda pe site-ul eurotech-iasi.ro/magazinonline de luni pana vineri pana in ora 12.00 si vrei sa facem livrarea in Iasi, poti opta sa primesti produsele in aceeasi zi, doar daca produsele sunt in stoc. Pentru a beneficia de livrarea in aceeasi zi, cand inregistrezi comanda trebuie sa bifezi “Vreau livrare azi”. Comanda se va livra in aceeasi zi, in intervalul 13.00-17.00, pentru produsele aflate pe stoc. Poti beneficia de acest serviciu daca alegi sa platesti ramburs.

Gasesti aici eurotech-iasi.ro/magazinonline/livrare-si-returnare/ toate informatiile despre livrarea produselor.

Pot ridica produsul de la sediu?

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc le poti ridica imediat de la sediul eurotech-iasi.ro/magazinonline: Eurotech, Bulevardul Regele Ferdinand I al Romaniei, Nr. 25B, Iasi jud. Iași.

Daca produsele nu sunt pe stoc cand ai inregistrat comanda, te vom anunta cand acestea vor ajunge in depozit ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in depozit timp de 7 zile lucratoare.

Livrarea de la sediul eurotech-iasi.ro/magazinonline se face gratuit.

Livrați produsele oriunde în România?

Da, livrăm produsele în orice localitate din România prin intermediul serviciilor de curierat rapid.

Pentru orice altă întrebare sau informație suplimentară, nu ezita să ne contactezi telefonic sau prin formularul de contact disponibil pe site.

Pot returna un produs?

La eurotech-iasi.ro/magazinonline, la fel cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur de pe pagina noastra.

Costul de transport pentru retur este 25 lei daca coletul tau este mai mic de 10 kg si nu mai lung de 1m. Pentru echipamentele mari costul va fi calculat in momentul primirii cererii de retur si va fi transmis catre dumneavoastra. Returul in showroom este gratuit.

Aveti posibilitatea totodata sa trimiteti si dumneavoastra produsele prin curier la adresa: SC. EUROTECH SRL Strada Bulevardul Regele Ferdinand I al Romaniei nr. 25 B – Sediul Eurotech, Cladirea Bosch, Iasi, jud. Iasi.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele returnate?

  • Poti sa returnezi orice produs vandut de eurotech-iasi.ro/magazinonline in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
  • Cand il returnezi, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
  • Produsele returnate nu trebuie sa fie folosite
  • Ambalajul produsului returnat trebuie sa fie nedeteriorat

Cum se realizeaza returul produselor de pe eurotech-iasi.ro/magazinonline ?

  • Completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.
  • Selectezi din formular una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut pe eurotech-iasi.ro/magazinonline sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare
  • Dupa aprobarea cererii de retur, vei trimite produsul pe care vrei sa il returnezi.

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

Care sunt metodele de plată acceptate la livrare?

Acceptăm plata ramburs (numerar la livrare), card bancar, transfer bancar și plata online securizată cu cardul dar si plata in rate prin TBI. Gasesti mai multe detalii aici eurotech-iasi.ro/magazinonline/metode-de-plata/

Produsele beneficiază de garanție?

Da, toathttps://eurotech-iasi.ro/magazinonline/metode-de-plata/e https://eurotech-iasi.ro/magazinonline/metode-de-plata/produsele noastre beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor oferite de producători. Certificatul de garanție însoțește fiecare produs.

Oferiți consultanță în alegerea utilajelor și sculelor potrivite?

Da, echipa noastră de specialiști îți stă la dispoziție pentru consiliere gratuită în alegerea celor mai potrivite scule și utilaje pentru nevoile tale.

Ce se întâmplă dacă produsul primit este defect sau incomplet?

În cazul în care produsul primit este defect sau incomplet, te rugăm să ne contactezi imediat. Vom rezolva prompt problema prin înlocuire sau completarea livrării, fără costuri suplimentare.

Oferiți service autorizat în garanție și postgaranție?

Da, asigurăm service autorizat atât în perioada de garanție, cât și după expirarea acesteia. Contactează-ne pentru mai multe informații despre procedura de service.

Aveți showroom fizic unde pot vedea produsele?

Da, avem showroom-uri fizice în Iasi. Consultă pagina de contact pentru adresa exacta eurotech-iasi.ro/magazinonline/contact/

Pot primi factură fiscală pentru comandă?

Da, pentru toate comenzile emitem factură fiscală, pe care o primești fie în format electronic, fie tipărită odată cu livrarea produselor.

SHOPPING CART

close
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.